A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Statut i regulamin organizacyjny
Władze
Wydziały
Jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straże
Budżet i finanse
Program Rozwoju Powiatu
Zarządzenia Starosty
Przetargi i Ogłoszenia
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Instrukcja obsługi
Kontrole
Zasady udostępniania informacji publicznej
Kontakt
Nabór i zatrudnianie pracowników
Biuro Rady Powiatu Zambrowskiego
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje o Środowisku
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Aplikacja służąca do weryfikacji kwalifikowanego podpisu elektronicznego
Wybory samorządowe
Baza Aktów Własnych
Język migowy
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Pojazd i Kierowca
Ewidencja Ośrodków Szkolenia Kierowców
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI PUBLICZNYCH
Zgłoszenia budowy
Nieodpłatna pomoc prawna
Obwieszczenia Starosty Zambrowskiego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Referendum
Informacja o wynikach konkursów
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Majątek
Powiatowa Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych
Oferty inwestycyjne
Porozumienia
Ostatnie 5 wiadomości:
» Porządek posiedzenia Zarządu Powiatu Zambrowskiego Nr 93/17, które odbyło się w dniu 6 grudnia 2017 r.
» Porządek posiedzenia Zarządu Powiatu Zambrowskiego Nr 92/17, które odbyło się w dniu 29 listopada 2017 r.
» Uchwała Nr 228/17 Zarządu Powiatu Zambrowskiego z dnia 6 grudnia 2017 r. w sprawie upoważnienia do zawierania umów w ramach projektu 'Kompleksowy system rozwijania kompetencji ... '
» Uchwała Nr 227/17 Zarządu Powiatu Zambrowskiego z dnia 6 grudnia 2017 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji projektu 'Śmigaj na staż - sięgnij po praktykę'
» Uchwała Nr 226/17 Zarządu Powiatu Zambrowskiego z dnia 6 grudnia 2017 r. w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości Powiatu Zambrowskiego położonej w m. Zambrów
  • Jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straże
  • Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Długoborzu
  • Stowarzyszenie "NAPRZECIW"
  • Ogłoszenia
  • Ogłoszenie o naborze

    Nabór na stanowisko specjalisty ds.administracji i kształcenia

    Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Długoborzu ogłasza nabór na nowe stanowisko pracy: specjalista ds. administracji i kształcenia Nazwa jednostki: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nazwa stanowiska: specjalista ds. administracji i kształcenia Wymiar czasu pracy: 1 etat Miejsce wykonywania pracy: SOSW Długobórz Pierwszy 5, 18-300 Zambrów Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze: 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 2. Zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem specjalisty do spraw administracji i kształcenia: 1. Brak prawomocnego skazania za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu terytorialnego przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe. 2. Wykształcenie: wyższe /ukończone studia administracyjne oraz pedagogiczne/. 3. Staż pracy w latach: co najmniej 4. 4. Znajomość obsługi kadrowej w jednostce budżetowej. 5. Biegła obsługa komputera, w tym programów kadrowych. 6. Znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej. 7. Znajomość przepisów dotyczących prawa pracy i Karty Nauczyciela oraz innych aktów regulujących funkcjonowanie placówek oświatowych. Wymagania dodatkowe: 1. Poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań. 2. Umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole. 3. Dyspozycyjność, odpowiedzialność, kreatywność, otwartość, komunikatywność. 4. Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji - nastawienie na cel - dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę – mile widziane - doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. administracji i kształcenia. Zakres zadań i obowiązków: 1. Organizowanie i kierowanie pracą pracowników obsługi, rozliczanie godzin pracy pracowników na podstawie grafików miesięcznych. 2. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej absencji pracowników, urlopów zdrowotnych, wypoczynkowych, szkoleniowych. 3. Organizowanie i nadzorowanie prac związanych z bieżącymi pracami remontowymi w ośrodku oraz spraw związanych z bieżącymi naprawami i konserwacją sprzętu będącego w posiadaniu placówki we współpracy ze specjalistą ds. technicznych. 4. Czuwanie nad właściwym wykorzystywaniem pomieszczeń placówki i terenu wokół budynku. 5. Prowadzenie gospodarki sprzętem będącym wyposażeniem placówki, pomocami dydaktycznymi, materiałami i przedmiotami nietrwałymi. Prowadzenie ksiąg inwentaryzacyjnych, dokonywanie odpisów z inwentarza oraz w razie konieczności nie częściej niż 1 raz w kwartale sporządzanie protokołów likwidacji środków trwałych. 6. Pomoc przy organizacji roku szkolnego (organizacji egzaminów zewnętrznych, wprowadzanie danych do systemów SIO). 7. Opieka nad projektami oświatowymi i edukacyjnymi realizowanymi w ośrodku. 8. Zakupy na potrzebę organizacji zajęć i prowadzenia placówki. 9. Uczestniczenie w kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych dot. stanu budynku, stanu sanitarno – epidemiologicznego placówki i realizacja zaleceń pokontrolnych w zakresie prowadzonych spraw, współpraca ze specjalistą ds. technicznych. 10. Dbałość o utrzymanie właściwego stanu higieniczno – sanitarnego pomieszczeń ośrodka. 11. Bezpośredni nadzór nad wykonywaniem powierzonych obowiązków pracownikom obsługi: a) kontrola czystości pomieszczeń ośrodka – raz w miesiącu, b) przegląd placówki pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa oraz higienicznych warunków korzystania z obiektu. 12. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w zakresie obowiązków. Przedstawianie Dyrektorowi propozycji, wniosków i inicjatyw w zakresie powierzonych kompetencji. 13. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 14. Zastępowanie podczas nieobecności w pełnym zakresie jego obowiązków - Sekretarza Ośrodka. 15. Uczestnictwa w szkoleniach podnoszących wiedzę i kwalifikacje zawodowe. 16. Współpraca z wicedyrektorem, kierownikiem internatu, księgowością i sekretariatem Ośrodka. 17. Załatwianie innych prac zleconych przez Dyrektora Ośrodka. Wymagane dokumenty: 1. CV. 2. List motywacyjny. 3. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i korzystaniu z praw publicznych, (w przypadku zatrudnienia, kandydat: będzie obowiązany przedłożyć zaświadczenie z Krajowego rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie w terminie 30 dni od daty zatrudnienia). 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. 5. Kwestionariusz osobowy. 6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego. 7. Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 101 poz. 926 z późn. zm./ na potrzeby związanie z ogłoszonym naborem. Miejsce i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym, Długobórz Pierwszy 5, w godz. 9.00–15.00 w terminie do 07.08.2017r. Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. administracji i kształcenia”. Dokumenty dostarczone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w SOSW w Długoborzu zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w placówce przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Dyrektor Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Długoborzu Katarzyna Jakimiuk-Baran

    Data wprowadzenia: 2017-07-10 1331
    Data upublicznienia: 2017-07-10
    Art. czytany: 303 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Katarzyna Jakimiuk-Baran
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Powiat Zambrowski
    Elektroniczna Skrzynka Podawcza

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Pojazd i Kierowca

    Status Sprawy – Prawo Jazdy

    Status Sprawy – Dowód Rejestracyjny
    Powiat Zambrowski

    Godziny otwarcia:


    od 7.30 do 15.30

    poniedziałek-piątek
    Powiat Zambrowski