A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Polityka prywatności oraz informacje o przetwarzaniu danych
Statut i regulamin organizacyjny
Władze
Wydziały
Jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straże
Budżet i finanse
Program Rozwoju Powiatu
Zarządzenia Starosty
Przetargi i Ogłoszenia
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Instrukcja obsługi
Kontrole
Zasady udostępniania informacji publicznej
Kontakt
Nabór i zatrudnianie pracowników
Biuro Rady Powiatu Zambrowskiego
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje o Środowisku
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Aplikacja służąca do weryfikacji kwalifikowanego podpisu elektronicznego
Wybory samorządowe
Baza Aktów Własnych
Język migowy
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Pojazd i Kierowca
Ewidencja Ośrodków Szkolenia Kierowców
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI PUBLICZNYCH
Zgłoszenia budowy
Nieodpłatna pomoc prawna
Obwieszczenia Starosty Zambrowskiego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Referendum
Informacja o wynikach konkursów
Sesje Rady Powiatu Zambrowskiego
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Majątek
Powiatowa Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych
Oferty inwestycyjne
Porozumienia
Ostatnie 5 wiadomości:
» Ogłoszenie o terminie I Sesji Rady Powiatu Zambrowskiego
» Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na dostawę chodzącej maskotki i materiałów odblaskowych - IR.7011.I.1.16.2018
» Porządek posiedzenia Zarządu Powiatu Zambrowskiego Nr 121/18, które odbyło się w dniu 13 listopada 2018 r.
» Porządek posiedzenia Zarządu Powiatu Zambrowskiego Nr 120/18, które odbyło się w dniu 7 listopada 2018 r.
» Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu prowadzenia punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w 2019 r.
  • Przetargi i Ogłoszenia
  • Przetargi
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - IR.272.11.2018 - przebudowa dróg powiatowych Nr 2030B i Nr 2035B - I etap

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - przebudowa dróg powiatowych Nr 2030B i Nr 2035B

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane Ogłoszenie nr 562528-N-2018 z dnia 2018-05-23 r.

    Zarząd Powiatu Zambrowskiego: Przebudowa dróg powiatowych Nr 2035B Srebrna – Paproć Duża – granica województwa w lokalizacji 0+000 km – 4+726,45 km, Nr 2030B Srebrna – Łętownica – granica województwa w lokalizacji 0+000 – 0+836 km i Nr 2025B Zambrów – Wądołki – Grzymały – Czartosy – Srebrny Borek – Srebrna – droga krajowa Nr 8 w lokalizacji 0+000 – 0+174,57 km – etap I

    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie. Nazwa projektu lub programu
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie. Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Tak
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie. Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zambrowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 45067228300000, ul. Fabryczna 3 , 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 712 418, e-mail starosta@powiatzambrowski.com, faks 862 712 092.
    Adres strony internetowej (URL): www.powiatzambrowski.com; www.spzambrow.bip.podlaskie.pl
    Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak
    www.powiatzambrowski.com; www.spzambrow.bip.podlaskie.pl
    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
    www.powiatzambrowski.com; www.spzambrow.bip.podlaskie.pl
    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób:
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
    Inny sposób: osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego Adres: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów
    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych Nr 2035B Srebrna – Paproć Duża – granica województwa w lokalizacji 0+000 km – 4+726,45 km, Nr 2030B Srebrna – Łętownica – granica województwa w lokalizacji 0+000 – 0+836 km i Nr 2025B Zambrów – Wądołki – Grzymały – Czartosy – Srebrny Borek – Srebrna – droga krajowa Nr 8 w lokalizacji 0+000 – 0+174,57 km – etap I . Numer referencyjny: IR.272.11.2018
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
    II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych . Zamówienie podzielone jest na części: Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres robót obejmuje: 1) roboty budowlane na drodze powiatowej Nr 2030B na odcinku 646 m: - wykonanie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z mieszanki mineralno-bitumicznej na jezdni, - wykonanie warstwy ścieralnej grub. 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych, - wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni żwirowej, - wycinka krzaków, 2) roboty budowlane na drodze powiatowej Nr 2035B na odcinku 1350 m - wykonanie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z mieszanki mineralno-bitumicznej na jezdni, - wykonanie warstwy ścieralnej grub. 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych, - wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni żwirowej, - wycinka krzaków. Szczegółowy zakres zawarty jest w przedmiarach robót, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje koszt wszystkich materiałów, wyposażenia obiektu oraz robót budowlanych usług i dostaw jakie z technicznego, technologicznego i organizacyjnego punktu widzenia są konieczne do wykonania zamówienia (w tym koszt energii elektrycznej i wody zużytych w czasie budowy, koszt zakwaterowania pracowników przyjezdnych, koszt opracowania planu bioz i t.p.), koszt opracowania dokumentacji powykonawczej i czasowej organizacji ruchu, a także koszt wszystkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
    II.5) Główny kod CPV: 45233140-2 . Dodatkowe kody CPV: 45233220-7
    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-30
    II.9) Informacje dodatkowe:

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Informacje dodatkowe
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
    Informacje dodatkowe
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie lub dwa zadania obejmujące budowę lub przebudowę dróg lub ulic klasy minimum L o minimalnej wartości brutto jednego zadania lub łącznie dwóch zadań 2 mln zł. Za drogę lub ulicę zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440 z późn. zm.); - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocenę spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie. Informacje dodatkowe:
    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp)
    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Załącznik nr 5 do SIWZ. - oświadczenie o dysponowaniu osobami w realizacji zamówienia – Załącznik nr 7 do SIWZ.
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
    - oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – Załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak. Informacja na temat wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 15 000,00 zł, słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100. Oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu: 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
    Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie. Informacje dodatkowe:
    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie. Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie . Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców
    Kryteria selekcji wykonawców:
    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe:
    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie . Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe:
    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie . Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Nie . Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania:
    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria
    Kryteria Znaczenie
    cena 60,00
    gwarancja i rękojmia 40,00
    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem. Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe
    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe:
    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego. Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe:
    IV.4) Licytacja elektroniczna. Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wzór umowy stanowi integralną część siwz
    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed jej zawarciem w wysokości stanowiącej 5 % zaoferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
    Informacje dodatkowe:
    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany terminu realizacji zamówienia, b) zmiana należnego wykonawcy wynagrodzenia, c) zmiana podwykonawcy.
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 2018-06-08, godzina: 11:20,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie . Wskazać powody:
    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Polski
    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:



    Podpisał: STAROSTA Robert Maciej Rosiak


    Data wprowadzenia: 2018-05-23 1041
    Data upublicznienia: 2018-05-23
    Art. czytany: 141 razy

    » Informacja z otwarcia ofert IR.272.11.2018 - rozmiar: 251800 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » kosztorys ofertowy - rozmiar: 20532 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » przedmiar robót - rozmiar: 2714328 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - rozmiar: 676401 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » wzór oferty i inne załączniki do siwz - rozmiar: 43785 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » wzór umowy - rozmiar: 434326 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zawiadomienie o wyborze oferty - rozmiar: 332232 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krystyna Gosk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Powiat Zambrowski
    Elektroniczna Skrzynka Podawcza

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Pojazd i Kierowca

    Status Sprawy – Prawo Jazdy

    Status Sprawy – Dowód Rejestracyjny
    Powiat Zambrowski

    Godziny otwarcia:


    od 7.30 do 15.30

    poniedziałek-piątek
    Powiat Zambrowski