A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Polityka prywatności oraz informacje o przetwarzaniu danych
Statut i regulamin organizacyjny
Władze
Wydziały
Jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straże
Budżet i finanse
Program Rozwoju Powiatu
Zarządzenia Starosty
Przetargi i Ogłoszenia
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Instrukcja obsługi
Kontrole
Zasady udostępniania informacji publicznej
Kontakt
Nabór i zatrudnianie pracowników
Biuro Rady Powiatu Zambrowskiego
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje o Środowisku
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Aplikacja służąca do weryfikacji kwalifikowanego podpisu elektronicznego
Wybory samorządowe
Baza Aktów Własnych
Język migowy
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Pojazd i Kierowca
Ewidencja Ośrodków Szkolenia Kierowców
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI PUBLICZNYCH
Zgłoszenia budowy
Nieodpłatna pomoc prawna
Obwieszczenia Starosty Zambrowskiego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Referendum
Informacja o wynikach konkursów
Sesje Rady Powiatu Zambrowskiego
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Majątek
Powiatowa Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych
Oferty inwestycyjne
Porozumienia
Ostatnie 5 wiadomości:
» Ogłoszenie o terminie I Sesji Rady Powiatu Zambrowskiego
» Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na dostawę chodzącej maskotki i materiałów odblaskowych - IR.7011.I.1.16.2018
» Porządek posiedzenia Zarządu Powiatu Zambrowskiego Nr 121/18, które odbyło się w dniu 13 listopada 2018 r.
» Porządek posiedzenia Zarządu Powiatu Zambrowskiego Nr 120/18, które odbyło się w dniu 7 listopada 2018 r.
» Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu prowadzenia punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w 2019 r.
  • Wydziały
  • Wydziały

    ORGANIZACJA STAROSTWA

    1. Wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Starostwa są wydziały i samodzielne stanowiska.
    2. Wydziały oraz samodzielne stanowiska, każde w zakresie określonym w Regulaminie, podejmują działania i prowadzą sprawy związane z realizacją zadań powiatu.
    3. W wydziałach mogą być tworzone oddziały.
    4. Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wchodzi w skład Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.
    5. Biuro Rady, Obsługa Prawna oraz Obsługa Administarcyjno – Gospodarcza wchodzą w skład Wydziału Organizacyjnego.

    W skład Starostwa wchodzą następujące komórki organizacyjne, które przy oznakowaniu spraw używają symboli:
    1) Wydział Organizacyjny – OR:
    a) Biuro Rady – OR,
    b) Obsługa Prawna – OR,
    c) Obsługa Administracyjno –Gospodarcza OR;
    2) Wydział Finansowy – FN;
    3) Wydział Komunikacji i Transportu – KD;
    4) Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru – GK:
    a) Powiatowy Ośrodek Dokumentacji
    Geodezyjnej i Kartograficznej – GK,
    5) Wydział Rolnictwa i Infrastruktury – RI;
    6) Wydział Architektury i Budownictwa – AB;
    7) Samodzielne Stanowisko ds. Oświaty, Kultury i
    Sportu – EK;
    8) Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi
    Sekretariatu - OS;
    9) Pion Ochrony – PO;
    10) Powiatowy Rzecznik Konsumentów – RK.

    Schemat organizacyjny Starostwa uwzględniający podporządkowanie służbowe oraz strukturę przedstawia załącznik nr 1 do Regulaminu stanowiący jego integralną część.

    1. Kierownikami komórek organizacyjnych Starostwa są:
    1) w wydziałach – naczelnicy;
    2) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – kierownik.
    2. Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru pełni funkcję i realizuje zadania Geodety Powiatowego.
    3. Kierownicy komórek organizacyjnych:
    1) kierują ich pracą na zasadzie jednoosobowego kierownictwa zapewniając ich właściwe funkcjonowanie;
    2) zapewniają zgodne z prawem wykonywanie przypisanych im zadań i w tym zakresie ponoszą odpowiedzialność przed Starostą;
    3) są bezpośrednimi przełożonymi podległych im pracowników.
    4. Zastępstwo kierownika komórki organizacyjnej wykonuje pracownik przez niego wyznaczony. Zakres zadań realizowanych w ramach zastępstwa określa naczelnik wydziału.
    5. Bezpośrednimi przełożonymi kierowników komórek organizacyjnych są:
    1) Starosta – w stosunku do kierowników:
    a) Wydziału Organizacyjnego,
    b) Wydziału Finansowego,
    c) oraz w stosunku do Samodzielnego Stanowiska ds. Obsługi Sekretariatu,
    2) Wicestarosta - w stosunku do kierowników:
    a) Wydziału Komunikacji i Transportu,
    b) Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru,
    c) Wydziału Rolnictwa i Infrastruktury,
    d)oraz w stosunku do Samodzielnego Stanowiska ds. Oświaty, Kultury i Sportu.
    3) Członek Zarządu w stosunku do Wydziału Architektury i Budownictwa.
    6. Bezpośrednim przełożonym Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych jest Starosta.
    7. Odpowiednio Starosta lub Wicestarosta wyznacza pracownika oraz zakres zadań realizowanych w ramach zastępstwa osoby zajmującej Samodzielne Stanowisko.


    ZADANIA WSPÓLNE KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH
    1. Do zadań wspólnych komórek organizacyjnych należy:
    1) prowadzenie działalności przypisanej przepisami prawa do właściwości Starosty;
    2) przygotowywanie projektów uchwał, materiałów, sprawozdań i analiz na sesje Rady, posiedzenia Zarządu oraz dla potrzeb Starosty;
    3) realizacja zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu;
    4) współuczestniczenie w opracowywaniu i realizacji działań inwestycyjnych i rozwojowych Powiatu;
    5) przygotowywanie merytoryczne dokumentacji celem pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych;
    6) współdziałanie ze Skarbnikiem w zakresie opracowywania projektu budżetu;
    7) rozpatrywanie i załatwianie interpelacji i wniosków radnych;
    8) prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie decyzji w sprawach indywidualnych;
    9) wykonywanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
    10) udostępnianie informacji publicznej;
    11) współpraca z Komisjami Rady w zakresie zadań realizowanych przez poszczególne komórki organizacyjne;
    12) przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków;
    13) prowadzenia w zakresie ustalonym przez Starostę kontroli i instruktażu w jednostkach organizacyjnych powiatu;
    14) wykonywanie zadań wynikających z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
    15) współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych;
    16) współdziałanie w realizacji zadań z zakresu obronności kraju;
    17) przechowywanie akt oraz współdziałanie z archiwum w zakresie ich przekazywania lub niszczenia;
    18) podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych;
    19) współdziałanie w tworzeniu biuletynu informacji publicznej;
    20) usprawnianie organizacji, metod i form pracy wydziałów oraz podejmowanie działań na rzecz usprawnienia pracy Starostwa;
    21) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Starostwa;
    22) współdziałanie z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego i innymi podmiotami.












    Data wprowadzenia: 2006-02-06 1154
    Data upublicznienia: 2006-02-06
    Art. czytany: 11078 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Urszula Kulesza
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Powiat Zambrowski
    Elektroniczna Skrzynka Podawcza

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Pojazd i Kierowca

    Status Sprawy – Prawo Jazdy

    Status Sprawy – Dowód Rejestracyjny
    Powiat Zambrowski

    Godziny otwarcia:


    od 7.30 do 15.30

    poniedziałek-piątek
    Powiat Zambrowski