A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Polityka prywatności oraz informacje o przetwarzaniu danych
Statut i regulamin organizacyjny
Władze
Wydziały
Jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straże
Budżet i finanse
Program Rozwoju Powiatu
Zarządzenia Starosty
Przetargi i Ogłoszenia
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Instrukcja obsługi
Kontrole
Zasady udostępniania informacji publicznej
Kontakt
Nabór i zatrudnianie pracowników
Biuro Rady Powiatu Zambrowskiego
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje o Środowisku
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Aplikacja służąca do weryfikacji kwalifikowanego podpisu elektronicznego
Wybory samorządowe
Baza Aktów Własnych
Język migowy
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Pojazd i Kierowca
Ewidencja Ośrodków Szkolenia Kierowców
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI PUBLICZNYCH
Zgłoszenia budowy
Nieodpłatna pomoc prawna
Obwieszczenia Starosty Zambrowskiego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Referendum
Informacja o wynikach konkursów
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Majątek
Powiatowa Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych
Oferty inwestycyjne
Porozumienia
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze - OR.2110.6.2018
» Edyta Kossakowska-Wołpiuk
» mgr Joanna Gostkowska
» mgr Magdalena Muszyńska
» mgr Dominika Marciniak
  • Wydziały
  • Finansowy
  • Wydzial Finansowy

    Skarbnik Powiatu - mgr Dorota Polakowska –tel. 086 271 24-18 w. 39, p. 123

    WYDZIAŁ FINANSOWY
    Wydział Finansowy prowadzi sprawy związane z opracowywaniem projektu budżetu Powiatu, zapewnia obsługę finansowo - księgową Starostwa i Powiatowego Zarządu Dróg, nadzoruje prawidłowość prowadzenia rachunkowości przez jednostki organizacyjne Powiatu, sporządza sprawozdania z realizacji zadań budżetowych.

    Do podstawowych zadań Wydziału należy:
    )1 opracowywanie projektu budżetu powiatu oraz dokonywanie analiz wykonania budżetu;
    )2 nadzorowanie prawidłowości i terminowości opracowywania planów finansowych jednostek powiatowych;
    )3 orowadzenie ewidencji księgowej, rozliczeń i sprawozdawczości z dochodów Skarbu Państwa;
    )4 windykacja należności budżetowych Starostwa i Skarbu Państwa do czasu rozpoczęcia postępowania sądowego;
    )5 prowadzenie ewidencji księgowej, rozliczeń i sprawozdawczości finansowej Starostwa Powiatowego;
    )6 prowadzenie ewidencji, rozliczeń i sporządzanie informacji finansowej w zakresie administrowania nieruchomością wspólną zgodnie z umową między współwłaścicielami budynku administracyjnego;
    )7 sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu;
    )8 sporządzanie sprawozdań finansowych z realizacji planów finansowych dla jednostek organizacyjnych powiatu, dla których księgi rachunkowe są prowadzone przez Wydział Finansowy Starostwa;
    )9 prowadzenie rachunkowości budżetu Powiatu oraz gospodarki finansowej Powiatu zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    )10 prowadzenie sprawozdawczości i ocena realizacji wykorzystania przydzielonych środków;
    )11 prowadzenie dokumentacji płacowej i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym pracowników Starostwa;
    )12 prowadzenie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, jakie zachodzą w Starostwie i obsługiwanych jednostkach;
    )13 obsługa finansowo-księgowa Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym oraz Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
    )14 obsługa środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Funduszu Pracy;
    )15 obsługa finansowo – księgowa programów i zadań finansowanych ze środków funduszy pomocowych;
    )16 współpraca z bankami, organami podatkowymi oraz ubezpieczeniowymi;
    )17 opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości,
    )18 przygotowywanie zasad przeprowadzania, nadzór nad sporządzaniem i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Starostwa.


    Data wprowadzenia: 2006-02-06 1541
    Data upublicznienia: 2006-02-06
    Art. czytany: 3015 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Urszula Kulesza
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Powiat Zambrowski
    Elektroniczna Skrzynka Podawcza

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Pojazd i Kierowca

    Status Sprawy – Prawo Jazdy

    Status Sprawy – Dowód Rejestracyjny
    Powiat Zambrowski

    Godziny otwarcia:


    od 7.30 do 15.30

    poniedziałek-piątek
    Powiat Zambrowski