A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Polityka prywatności oraz informacje o przetwarzaniu danych
Statut i regulamin organizacyjny
Władze
Wydziały
Jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straże
Budżet i finanse
Program Rozwoju Powiatu
Zarządzenia Starosty
Przetargi i Ogłoszenia
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia majątkowe
Instrukcja obsługi
Kontrole
Zasady udostępniania informacji publicznej
Kontakt
Nabór i zatrudnianie pracowników
Biuro Rady Powiatu Zambrowskiego
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje o Środowisku
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Aplikacja służąca do weryfikacji kwalifikowanego podpisu elektronicznego
Wybory samorządowe
Baza Aktów Własnych
Język migowy
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Pojazd i Kierowca
Ewidencja Ośrodków Szkolenia Kierowców
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI PUBLICZNYCH
Zgłoszenia budowy
Nieodpłatna pomoc prawna
Obwieszczenia Starosty Zambrowskiego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Referendum
Informacja o wynikach konkursów
Sesje Rady Powiatu Zambrowskiego
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Majątek
Powiatowa Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych
Oferty inwestycyjne
Porozumienia
Ostatnie 5 wiadomości:
» Ogłoszenie o terminie I Sesji Rady Powiatu Zambrowskiego
» Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na dostawę chodzącej maskotki i materiałów odblaskowych - IR.7011.I.1.16.2018
» Porządek posiedzenia Zarządu Powiatu Zambrowskiego Nr 121/18, które odbyło się w dniu 13 listopada 2018 r.
» Porządek posiedzenia Zarządu Powiatu Zambrowskiego Nr 120/18, które odbyło się w dniu 7 listopada 2018 r.
» Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu prowadzenia punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w 2019 r.
  • Rejestry i ewidencje
  • Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

    Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru prowadzi następujące rejestry i ewidencje:

    1. Ewidencja Gruntów, Budynków i Lokali -
    zbiór informacji o gruntach, budynkach i lokalach, ich właścicielach oraz o osobach fizycznych lub prawnych władających tymi gruntami, budynkami i lokalami.

    Ewidencja gruntów i budynków ( kataster nieruchomości ) obejmuje informacje dotyczące:
    - gruntów - ich położenia, granic, powierzchni, rodzajów użytków gruntowych oraz ich klas gleboznawczych, oznaczenia ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów, jeżeli zostały założone dla nieruchomości, w skład której wchodzą grunty,
    - budynków - ich położenia, przeznaczenia, funkcji użytkowych i ogólnych danych technicznych,
    - lokali - ich położenia, funkcji użytkowych oraz powierzchni użytkowej.

    W ewidencji gruntów i budynków wykazuje się także:
    1. właściciela, a w odniesieniu do gruntów państwowych i samorządowych - inne osoby fizyczne lub prawne, w których władaniu znajdują się grunty i budynki lub ich części,
    2. miejsce zamieszkania lub siedzibę osób wymienionych w pkt 1,
    3. informacje o wpisaniu do rejestru zabytków.

    Osoby, o których mowa w punkcie 1 są obowiązane zgłaszać wszelkie zmiany danych objętych ewidencją gruntów i budynków, w terminie 30 dni licząc od dnia powstania tych zmian.
    Osoby zgłaszające zmiany są obowiązane dostarczyć dokumenty geodezyjne, kartograficzne i inne niezbędne do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków.
    Informacje o gruntach, budynkach i lokalach zawarte w operacie ewidencyjnym są niejawne. Informacji tych udziela się osobom upoważnionym odpłatnie.
    Wyrysy i wypisy z operatu ewidencyjnego są wydawane przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków odpłatnie na żądanie właścicieli lub osób fizycznych i prawnych, w których władaniu znajduje się grunt, budynek lub lokal, osób fizycznych i prawnych oraz innych jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, które mają interes prawny w tym zakresie, a także na żądanie zainteresowanych organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego.

    2. Rejestr raportów o oddziaływaniu inwestycji na środowisko.
    zawiera - zestawienie raportów o oddziaływaniu inwestycji na środowisko, które zostały przedłożone przed Starostą Zambrowskim jako załączniki do wniosków o uzgodnienie inwestycji, na podstawie art. 48 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska /Dz. U. Nr 62, poz. 627, z późn. zm./.
    udostępnianie - na podstawie przepisów tytułu I - dział IV - 'Informacje o środowisku' - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska /Dz. U. Nr 62, poz. 627,
    z późn. zm./.


    Data wprowadzenia: 2006-02-06 1756
    Data upublicznienia: 2006-02-06
    Art. czytany: 6335 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Urszula Kulesza
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Powiat Zambrowski
    Elektroniczna Skrzynka Podawcza

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Pojazd i Kierowca

    Status Sprawy – Prawo Jazdy

    Status Sprawy – Dowód Rejestracyjny
    Powiat Zambrowski

    Godziny otwarcia:


    od 7.30 do 15.30

    poniedziałek-piątek
    Powiat Zambrowski